Landelijke netanalyse 2030

Landelijke netanalyse 2030

Landelijke netanalyse 2030 Opdrachtgever: ProRail Looptijd: 2020 – lopend ProRail heeft Railwaysafe en RHDHV gevraagd om een landelijke netanalyse te doen voor het jaar 2030 in betrekking tot het tractie-energievoorzieningsnetwerk van ProRail. Het doel is om...
Provincie Utrecht – Netanalyse SUNY-lijn

Provincie Utrecht – Netanalyse SUNY-lijn

Provincie Utrecht – Netanalyse SUNY-lijn Opdrachtgever: Provincie Utrecht Looptijd: 2022 – lopend De provincie Utrecht heeft Railwaysafe gevraagd om uit te zoeken of het opgesteld vermogen van nieuwe transformatoren hoger gekozen dient te worden dan van...
Theemswegtracé – SaVe

Theemswegtracé – SaVe

Opdrachtgever: Bouwcombinatie SaVeBouwcombinatie SaVe maakt dit werk in opdracht van Havenbedrijf RotterdamHet Theemswegtracé is circa 4 km lang en loopt vanaf de Merseyweg over een verhoogd spoorviaduct langs de Theemsweg en via de Neckarweg tot aan de Moezelweg. Het...
Verplaatsing ATS Calandbrug

Verplaatsing ATS Calandbrug

Verplaatsing ATS Calandbrug Opdrachtgever: Dutch Rail Control Looptijd: 2020 Als gevolg van de aanleg van het Theemswegtracé verdwijnt de Havenspoorlijn van de Calandbrug. Het doorgaande spoor zal daardoor niet meer langs bestaand ATS Calandbrug lopen. Dit betekent...
Hazop Maastricht – Visé

Hazop Maastricht – Visé

Hazop Maastricht – Visé Opdrachtgever: ProRail Voor het in kaart brengen van de veiligheidsrisico’s die samenhangen met de introductie van ATBEG op het traject Maastricht – Visé heeft ProRail de hulp ingeroepen van twee experts van RailwaySafe op het gebied van...